FLACARA ILUMINARII


MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Meditaţia de DUMINICĂ - pentru ILUMINARE





În acest moment, vreau să vă dau o scurtă trecere în revistă a celor şapte raze majore. Ar fi foarte benefic pentru fiecare dintre voi să vă concentraţi în fiecare zi asupra energiilor uneia dintre cele şapte raze majore care inundă planeta din Sursa Creatorului în fiecare zi. Toate energiile celor şapte raze inundă planeta zilnic, dar în fiecare zi a săptămânii devine o rază predominantă.

Invocarea flăcărilor sacre şi atributelor lor permit deschiderea canalelor pentru o înţelegere mai profundă a legilor cosmice. Respiraţi, invitaţi şi completaţi-vă cu aceste energii minunate. În meditaţia voastră, conectaţi-vă la energia acestor flăcări, contactaţi Esenţa Divină şi ghizii, aplicând cu sârguinţă ceea ce este prezentat pentru tine. Căutaţi să ridicaţi vălul iluziilor muritoare şi să vă reconectaţi cu magia şi puterea intenţiei originale a Lui Dumnezeu pentru călătoria voastră veşnică într-un scop mai mare al destinului. Asistenţa noastră este, de asemenea, disponibilă pentru a vă întreba; o rugăciune simplă, o cerere din inima ta ne aduce în câmpul de forţă instantaneu ca răspuns la apelul tău.


Duminică, este amplificată Raza Galbenă a Înţelepciunii - Iluminare şi Mintea Lui Dumnezeu
Concentraţi-vă pe Mintea Lui Dumnezeu zilnic în toate lucrurile, dar mai ales Duminica. Mintea Divină se va deschide în propria voastră minte spre înţelepciune şi în continuă extindere. Adevărata înţelepciune vine întotdeauna din minte, de o mai mare perspectivă şi conştiinţă. Pe măsură ce îmbinaţi asta, mintea divină cu a ta, începi să iei decizii şi să îţi conduci viaţa în moduri în care vă vor aduce o mai multă uşurinţă şi mai multă satisfacţie.



Rugăciune pentru Iluminare

Iubită Prezenţă EU SUNT, Lumina Sufletului meu, cer puterea deplină a focului sacru din Templele Iluminării pentru eliberarea completă a Flăcării Iluminării prin întreaga mea conștiință, ființă și în lume.

Cer ca Flacăra Iluminării să ardă și să transforme tot ceea ce ar împiedica manifestarea Iubirii, a Înțelepciunii și a Puterii în interiorul și în afara fluxului meu de viață și Ascensiunea mea în Lumină.

Îi rog pe Maeştrii Luminii să-mi reînvie memoria adevăratei mele identități în Dumnezeu și schiţa planului meu divin.

Din Flacăra Iluminării, cer să-mi restaurez conștiința deplină a lui Hristos, așa cum este ea rânduită de Dumnezeu la începutul coborârii mele în formă şi manifestare.

Cer ca Flacăra Iluminării să coboare și să mă lumineze cu Înțelepciunea Divină, fiecare celulă a ființei mele, în chakra mea coroană și în toate celelalte chakre ale mele.

Eu cer ca Flacăra Iluminării să mă reconecteze din nou spre cunoașterea Pură pentru Totdeauna la Mintea Universală a Lui Dumnezeu.

Inundați Pământul cu Flacăra Iluminării în fiecare zi pentru a arăta oamenilor drumul lor spre Acasă.

O, frumoasă și prețioasă Flacără Aurie, lasă-ți Lumina Ta să aducă sfârșitul separării  în conștiința conducerii, în manifestarea Scopurilor Sfinte ale Lui Dumnezeu și reîntoarcerea Erei Iubirii și a Iluminării.  
Şi așa este, iubit/ă EU SUNT!

   Maeştrii Ascensionaţi prin Aurelia L.J
Traducere SUZI MIREA

Un comentariu:

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!